perjantai 6. maaliskuuta 2020

Merri haastattelee

Vuoron vaihto kirjoittajalla....



MERRI: miksi sinä mamma lähdet niin usein jo aikaisin aamusta johonkin?
SARTSA: Mamma menee töihin tienaamaan meille nappularahaa. Ilman nappularahaa ei saa sinulle ruokaa.

MERRI: Miksi et aina herää silloin, kun minä haluaisin, vaikka kynsäisen sinua jalasta?
SARTSA: No silloin en ainakaan herää!! Minua ei raavita!  Se on kyllä mukavaa, kun tulet herättämään nätisti.



MERRI: Miksi minulla ei ole täällä kaveria? Miksi Maia ja Sam ja Arttu ja Maisa käyvät täällä niin harvoin?
SARTSA: Nyt oli kyllä hankala kysymys...siirrytäänkö seuraavaan?

MERRI: Voidaanko kalaleikkiä leikkiä jatkossa useammin?
SARTSA: No krhhhmmmm, kyllä varmaan, jos oikein yritetään...mamma on välillä vähän väsynyt...

MERRI: Miksi en voi ulkona mennä naapurin pihalle, vaikka siellä on selvästi ruoho vihreämpää?
SARTSA: Ei ne naapurit varmaan tykkää, jos sinne menee ilman lupaa. Sinulla on tuo narukin
perässä, niin mamma ei saa sinua sieltä pusikosta takaisin...



MERRI: Kiitos, kun olet laittanut minulle hyviä vessapaikkoja pitkin pihaa!
SARTSA: Argghhhh....... en minä mitään kukkia olisikaan halunnut kasvattaa....

MERRI: Miksi ei voida aina syödä vain patéta ja nappuloita?
SARTSA: Ruuan pitäisi olla vähän monipuolisempaa, eikä aina sitä kaikkein herkuinta evästä!

MERRI: Leikataanko minulta joskus kynnet? En halua!
SARTSA: Ei leikata, jos ei ole pakko. Ei niistä ole haittaa nytkään.

MERRI: Voisitko viedä kierrätyskeskukseen sen hirveän metelipillin, huiluko se nyt oli?
SARTSA: Ei sitä voi sinne viedä! Sinä voit mennä ulos tai alakertaan, kun soitan. Lupaan soittaa vain vähän aikaa kerrallaan.

MERRI: Voisitko hankkia taas jostain hyvän pahvilaatikon ja kantaa minua siinä?
SARTSA: Ilman muuta! Sehän on parasta hupia.

MERRI:Koska mennään mummolaan?
SARTSA: Ehkä huomenna... en tiedä vielä. Pääset kyllä mukaan.  Et sitten juokse karkuun, kun kuljetusreppu otetaan esiin.



MERRI: Otetaanko juoksukilpailut?
SARTSA: Otetaan vaan! Et sitten mene sinne sohvan taakse tai putken sisään!  Lopuksi luovutat kuitenkin ja käyt makaamaan ja kehräät 😊



MERRI: Millainen minä olin pienenä? Muistatko?
SARTSA: Tottakai! Olit rohkea ja aina valmis leikkimään kaikkien kanssa. Knut opetti sinua kissojen tavoille.



MERRI: Kissanelämä on paljon mukavampaa, kuin ihmisten!
SARTSA: Näinhän se varmasti onkin...

MERRI: Saanko tulla syliin?
SARTSA: Tule ihmeessä! Aina voit tulla.



MERRI: Kesällä tuon sinulle hiiren!
SARTSA: Ei kiitos ....

MERRI:Olenko minä söpö??
SARTSA: No olet!

MERRI: Minä tykkään sinusta! Ja isistä myös! 💕


SARTSA: Sinä oletkin sellainen mammanpoika-kissa. Ja isin muru 💕

26 kommenttia:

  1. Kiitos Merri ja SArtsa!!
    Tämän parempaa haastattelua,en ole ikinä lukenut ;)
    Olet Merri meille Väinölle ja minulle ihana blogi-ystävä!!
    Tämä haastattelu tuli "kreivin-aikan",ulkona sataa lunta ja on harmaata....viimeinen lomapäivä polkaistiin käyntiin....Mutta Tämä-tarina saa ilon ,sydämmeeni:)Olet melkoinen AURINKO!!,Merri!
    ..ja myös muistuttaa minulle kuinka rakkaita ja tärkeitä ,olette "eläin/lapset:))
    Kiitos!
    ja Lämmin Halaus,sinne teille..molemmille!:)

    Mukavaa viikonloppua!

    jk.Väinö huiskuttaa tuota häntäänsä siihen malliin ,että pakko terveiset kirjoittaa killille terveisiä!!
    Väinöltä.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Väinö! Ja Liisakin! En ole vielä syönyt niitä sinun laittamia kaloja, olen vasta tainnutuspuuhissa!
      Kiva kun te olette siellä! Eläinten ja ihmisten jutut kohtaavat mukavasti ;)
      Viettäkää Väinön kanssa kiva päivä, jahdatkaa hiiriä ja muutakin kivaa!

      Poista
  2. Ihana postaus♥ Merri on niin suloinen♥ Zeus lähettää kovasti terveisiä Merrille, vaikka koira onkin niin sen paras ystävä on ollut ystävättären Ida kissa:) Leppoisaa maaliskuuta sinne♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heipat sulle Zeus! Kyllä minä tykkään koiristakin, jos ne vaan tykkää minusta!
      Viettäkää mukavaa aikaa palvelijan kanssa koko maaliskuu ja siitäkin eteenpäin!

      Poista
  3. Julkkishaastattelu parhaasta päästä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mamma tossa sanoo, että tämä onkin julkkishaastattelu, mutta tällä kertaa julkkis on haastattelijana!

      Poista
  4. Merkkihenkilöillä...eikun merkkikissoilla on aina paljon sanottavaa. Merri, alathan jakamaan nimmareilla varustettuja fanikuvia? Katseesi yläbannerissa käy suoraan sydämeen.
    Mukavaa viikonloppua sinulle Merri ja palveluskunnallesi myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sinä ihastuttava ihminen! En minä tiedä mistä niitä kuvia saa? Minä olen vaan minä. Riittääkö se?

      Poista
  5. Voi Merri! Terävä kissa. Olen kyllä vähän samaa mieltä, että elämä on kuitenkin aika lyhyt aika ja jos pateesta ja nappuloista tykkää niin mikseipä niitä söisi enemmän. Minäkin opin jossain vaiheessa, että ei laivan buffetissa tarvitse välttämättä syödä pääruokia, kun alkupalat ja jälkiruuatkin riittävät. Ja ovat herkullisempia.

    Hyvää viikonloppua Merri! Mammalle terkkuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kuulostaa aika hyvältä ideologialta! Nyt kun saisi palvelusväen ymmärtämään asioiden oikean laidan! Kyllä paté on poikaa!

      Poista
  6. Ihana 😻 Sinulla on Merri kyllä aivan oikeat kysymykset! - Max
    Ps. En tajua miksei sitä naapurin vihreämpää ruohoa saa täälläkään tutkia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä kysymykset ovat askarruttaneet minua jo pitkään, joten on hyvä, että asiat tuli nyt puhuttua selviksi. Pöytä on taas puhdas, kuten sanotaan. Mikä siinä naapurin ruohossa oikein on, että meitä ei sinne päästetä??!

      Poista
  7. Hauska kaksinpuhelu :) Mukavaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
  8. Rakentava keskustelu, oletan. :)
    Mukavaa alkanutta viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä kertaa kyllä. Aina ei palvelijan kanssa keskustelu ole näin antoisaa!
      Mukavaa viikonloppua sinullekin ja toivon sinulle paljon nappuloita ja hiirikätköjä!

      Poista
  9. Ihania kysymyksiä ja ihania vastauksia, niin soma Merri, krapsutuksia hänelle.❣️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos rapsutuksista! toivoisin niitä ihan tohon hännäntyveen :)

      Poista
  10. Merri tekikin aika tiukkoja kysymyksiä. Taisit joutua välillä ihan selkä seinää vasten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä, Merri määrään kysymykset! Mukavaa naistenpäivää, miau!

      Poista
  11. Ihana Merri-
    Upeat kysymykset ja vastaukset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Näistä sain tärkeää tietoa palvelijoista!

      Poista
  12. Täällähän oli kuin "Vaalipaneeli"
    - toimittaja Merri tiukoin kysymyksin... ihana postaus!
    Iloa ja energiaa eloonne Naistenpäivän illaksi ja tulevaan viikkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiukat pitää kysymysten olla, ettei palvelijat ala venkoilemaan!
      Kiitos, huomenna nukutaan mamman kanssa kuulemma pitkään!

      Poista

Kiitos kommentoinnista! Iloa päivääsi!