torstai 3. joulukuuta 2020

Sam esittelee

Kyllä minä haluan nähdä mitä olet tehnyt! Näytä, näytä, näytä!  



Teit tämän siis jostain karkkipapereista? Miten ne tuonne väliin päätyi?  Kontaktimuovia siis kahden puolen. Sellaista tukevaa.  Ja ompelukoneella vetoketju paikoilleen sillä samalla tyylillä, minkä opit silloin TÄÄLLÄ. 


Ihan kiva. Nyt se on päälisin puolin tarkastettu. Siirrytäänkö sisäpuolelle?


Ahaa! Tässähän on vuorikangaskin. Tuollainen joulun punainen.  Mitähän tänne voisi laittaa? Ehkä minulle jotain herkkuja (ei kerrota Merrille, eihän?). 


Vähän kyllä tuppaa naurattamaan moinen hössötys karkkipaperiroskien kanssa. 


Ai hävettääkö, kun nauroin? 


Ei hävetä. Mietin vaan, että miten pitkiksi nämä minun etukäpäläni oikein kasvavatkaan. 


En minä oikeasti tuolle pussukalle nauranut, kunhan kiusoittelin.  Hyvä, että  Merri on välillä virkavapaalla näistä hommista, niin pääsin tuuraamaan! 
Hyvää joulun odottelua vaan kaikille teille! 
Terveisin Sam 😺

23 kommenttia:

  1. On tuossa pussukassa ollut näpertämistä! Kiva tuli.
    Näyttää toooosi pitkiltä nuo etutassut!
    Tonttumaista torstaita! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kylässä ja aloin suoristella niitä papereita, jolloin talon emäntä purkasi kaikki namit ja antoi minulle paperit ;D Vaikeinta oli saada paperit edes jotenkuten suoraan, eikä ne ihan mennykään.
      Sirolla Samilla on tosiaan pitkät tassut, ainakin tässä asennossa :)
      Sinulle tervettä torstaita!

      Poista
  2. Kiitos Sam esittelystä. Tiedoksesi, että toisen roska voi olla toisen aarre..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä minäkin olisin voinut noilla leikkiä, mutta nyt ne on liimattu tuonne väliin t: Sam

      Poista
  3. Mukava pussukka, sinnehän voisi laittaa vaikka Dumle-karkkeja :) T: Saukkis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maatuska -periaattella tehty Dumle pussi ;D Aina vaan uusia Dumleja putkahtaa esiin.

      Poista
  4. Muutama vuosi takaperin säästin ystävälle vinon pinon karkkipapereita juusi tuollaista pussukkaprojektia varten. On siinä näpertämistä, mutta sinulta tuollainen sujuu.
    Samin kauniit käpälät eivät taida mahtua pussukkaan edes kerälle kierrettyinä. Hienot tassunvarret hänellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei nuo nyt ihan suoraan tuonne mennyt, mutta kelpaa tässä vaiheessa :)
      Hurjan pitkät tassut, kun eivät meinanneet kuvaan mahtua!

      Poista
  5. Dumlemaisen herkullinen pussukka ❤ Me oleen ahkeroineet syömällä karkkeja - ihan vaan karkkipaperien keräämiseksi 😉 Ihana Sam ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on selvä tavoite ja vastaat tarpeeseen 😂

      Poista
  6. Toisen..roska on toisen aarre 💎
    ihana,pussukka,Olet taitava!

    Sinä Sam,osaat hyvin nuo tuuraus asiat..etkait vaan ole Merri ulkoilu-häkkiin sulkenut? 🙀 ?
    pitttttttkät tassut ,ihanat 😻🧡
    Voi mikä valloittava nauru.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, välitän terveisesi.
      Merri halusi antaa minulle mahdollisuuden. Oikeastaan se vetäytyy kaikista kivoista asioistaan, kun se näkee jonkun muun olevan niistä kiinnostunut. On se silti minulle kaveri. Minä saan leikkiä sillä sinun tekemällä kalalla. Minä jaksankin loikkia sen kanssa paremmin kuin Merri... ei kerrota sille...
      Merri on nyt ihan pihalla. Sinne minä en halua, kun vähän pelottaa. Häkistä voin katsella. Maia sitä vastoin menee kuin höyryjuna kun se pääsee ulos.

      Poista
  7. Kiva pussukka ja suloinen esittäjä ja minua ihan nauratti tuo "naurukuva" 😂

    VastaaPoista
  8. Ihana Sam ja ihana pussukka. Mulla on tuo myös kokeilu-listalla. Jonain päivänä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeiluasiat meinaa välillä unohtua, kunnes ne pulpahtaa taas muistin kätköistä :)

      Poista
  9. Nyt kyllä kiinnostaa, antoiko se karkkipaperiemäntä myös ne paperiensisukset sinulle =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei antanut, ei ;D Tai no joo, söin niitä kyllä paikan päällä ihan tarpeeksi ;D

      Poista
  10. Hieno pussukka ja mahtava laaduntarkkailija :). Onneksi hyväksyi kait kuitenkin pussukan naurusta huolimatta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä pussi tuli hyväksyttyä. Tai ihmisten juttujahan nuo Samin mielestä olivat, että ihan minun mieliksi vaan osallistui. Oli lahjottu " tuomari". ;D

      Poista

Kiitos kommentoinnista! Iloa päivääsi!