torstai 21. toukokuuta 2020

Arvonnan voittaja



                                                  Hus siitä imureinesi, minä                                        lepään nyt!




Arvonnan voitti Hensku. Onnea!


Laita minulle yhteystietosi sähköpostiin sartsa.piccolo@gmail.com
niin laitan sinulle palkintosi. En vieläkään paljasta mikä se on. Laitan kuvan tänne myöhemmin. 

Lisätty jälkikäteen kuva voitosta:



Merri kiittää kaikkia arvontaan osallistuneita hienoista kommenteista.  Sen mielestä kaikki olisivat voineet osua kohdilleen. 

Osa koski äitienpäivää....

Kakku, mikä kakku? Ai, äitienpäiväkakku, minunko se olisi pitänyt tehdä?

Osassa se oli huolissaan ja hätääntynytkin ihmisten toimista.

"Ihminen, menitkö sinä tekemään lempi-lankakerästäni villapaidan?!" 
tämän parhaan köllötely matonko ,meinaat hävittää??
Kuka täällä on siivonnut, missä kaikki leluni ovat?
Vahdin tässä, ettei palvelusväki silppua mattoakin askartelutarpeiksi

Osassa se ihmetteli ihmisten outoutta.

"Oh no, mamma! Sä et voi olla tosissasi! Miespalvelija apuun!!! Mammalta on ruuvit irronneet."
"Etkä oikeesti etsinyt lisää farkkuja ja kuumaliimaa, ethän???
Voisitko nyt leikkiä minun kanssa,ei ne karvat minusta ole lähteneet.

Puolustuskannallakin...

Ei, en se minä ollut!! Minä olin aivan muualla

Ruoka on aina tärkeä asia!

Mitä!? Mainitsiko, että täällä olisi ruokaa tarjolla?
Et voi olla tosissasi, oliko paras ruokani loppunut kaupasta!
Ok, saahan täällä palvelua. Nyt tekisin tilaukseni!
Onko ruoka-aika vai?

Rakastava Merrikin sai sanottua asiansa...

Olet ollut mulle kuin oikea äiti, tykkään susta varsinkin, kun annat herkkumuonaa..

Hätääntynyt ja rakkauden kipeä kissa sai puheenvuoron...

Mitä oikein sanoitkaan, eikö tänään pääse ulos pikkulintujen elämää seuraamaan?
"Miksi kukaan ei silitä minua!

Siis mitä? Varasitte matkan?! Mihin minä menen hoitoon??Huijaat, korona-aika. Ai et huijaa? Mikä kesäloma?


    Eniten kuitenkin jupottaja ja ihmisten touhusta ja jatkuvasta kuvaamisesta ärsyyntynyt Merri...


                                                Mitä sinä siinä toljotat, eikö missään saa olla rauhassa.

                            Voisitko mennä ottamaan kuvia jostakin muualta minä haluan vaan levätä

Voi ei, onko pakko lähteä ulos lenkille. Juuri kun alkoi niin kovasti nukuttamaan
Mitä nyt taas juuri kun minä kerkesin pyöräyttää itseni tähän matolle?
Hus siitä imureinesi, minä lepään nyt!
"Miaauu, et oo tosissas!"
Saako täällä rauhassa levätä vai ei?
Ai mitä, pitäisikö minun väistyä tästä?"
Taas siinä kuvaamassa -mokoma
Et todellakaan tarkoita, että lähtisin ulos tällä koiranilmalla!
Just! Sä sitten koitat taas lähestyä kameralla. Ei oo totta! Noooo en hymyile! En en en!"
Ei kai nyt JUST? Vastahan mä pääsin tähän lepäämään!"

Vaan se lentävä matto! Merrille tuli heti lapsuus mieleen! 

"Eikö tämä olekaan lentävä matto? Virtuaalireissu olisi nyt maistunut."
"Odottelen yhä, tämähän on juurikin se lentävä matto!
Ihanasti lämmittää tämä matto - milloin lennetään?


Mukavaa päivänjatkoa kaikille ja Merrin kanssa toivotamme tervetulleiksi myös uudet lukijamme! 

15 kommenttia:

  1. Onnea Henskulle ja terveisiä Merrille

    VastaaPoista
  2. Onnittelut voittajalle!
    Aurinkoista helatorstaita! :D

    VastaaPoista
  3. Onnittelut Hensulle <3 Mukavaa helatorstaita sinulle ja Merrille <3

    VastaaPoista
  4. Paljon Onnea Hensulle! :)
    ja teille Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  5. Onnittelut voittajalle <3 Kivaa viikonloppua sinulle ja Merrille <3

    VastaaPoista
  6. Voi Merri,kun sinäpä oletkin niin ponteva kisulu,mutta kuitenkin niin söpö.
    Ihanat nuo pngviinisukat tuossa edellä,niinkuin tuo farkkukukkahärpäke. Hurmaava keksintö!

    VastaaPoista
  7. Ihana yllätys! Jään jännityksellä odottelemaan :D Laitoin sähköpostia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä! Paketoitu on, vielä kun joku kantaisi sen postiin. Taitaa mahtua postilootaasi.

      Poista
  8. Oi mitä kaikkea kaunista oletkaan ahkeroinut! Merri antaa kissaenergiaa käsiisi. M.O.T. Rakkaus näkyy tekoina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Merristä saa tosiaan kissaenergiaa koko perhe!
      Ahkeruudesta en tiedä..koen koko sanan näiden askartelujen parissa vähän kiusallisena. Sillä aikaa, kun pitäis olla oikeasti ahkera ja tehä jotain kotitöitä, niin meikäläinen se vaan huiskii kuumaliiman ja farkun parissa, kuin järkensä menettänyt, luovan hulluuden viemänä ;D

      Poista

Kiitos kommentoinnista! Iloa päivääsi!