keskiviikko 18. tammikuuta 2017

Lusikat jakoon

Otin talteen ison määrän lusikoita yms. vanhoja ruokailuvälineitä, jotka meinas mennä kaatsille. Olen oikein hamsteri ja välillä tuntuu, että hukun kaikkeen tavaraan, "jota voin käyttää askartelussa". :)
Palkintolusikoista syntyi tällainen taulu
Ainakin mäkihypystä on lusikkapalkinto saatu.  Lusikat vuosilta -62 ja -63.
Sokerilusikka saa ihan oman, arvoisensa taulunkehyksen, kun on niin hieno.
Missähän hienoissa ja tärkeissä perhetilaisuuksissa tätäkin mahtaa olla käytetty. Historian havinaa tässäkin.

Ainakin näin aluksi tää blogialusta täälä tuntuu ihan kivalta. Monet asiat on selvinny pikkuhiljaa ja olen niitä muokkaillu. Tykkään tosta sivussa olevasta seuraamieni blogien päivittymislistasta.  Lisäksi olen osannu laittaa erillisen sivun luetuista kirjoista yms.  Kuvia olen nyt siirtäny puhelimesta johdon kanssa, kun tuo Dropbox ilmeisesti haluaa kallistella niitä mihin sattuu. Muutenhan ko. sovellus on ihan nasta, kun otetut kuvat siirtyvät automaattisesti tietokoneelle.
 
Koska olen nyt lomalla, aion tänään osallistua ekaa kertaa kirjaston käsityö/lukupiiriin. Siellä, jos olen oikein ymmärtänyt, henkilö lukee jotain kirjaa ja kuuntelijat voivat tehdä omaa käsityötään.  Tällaisia juttuja järjestetään ympäri kaupunkia, mutta useimmiten olen töissä, tai lähikirjastossa järjestetyn tilaisuuden aikana olen aina soittoharkoissa.

Mukavaa talvipäivää sinullekin. Jätä ihmeessä kommentti, jos olet paikalla ensimmäistä kertaa!

12 kommenttia:

  1. Tervetuloa bloggeriin. Oli ilo huomata ettet jättänyt meitä kuitenkaan :)
    Tuo onkin mahtava idea laittaa palkintolusikat laatikosta "käyttöön".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja kiva kun löysit tänne. :)

      Poista
    2. Kivoja tauluja! Mietin joskus samaa ideaa, mutta jäi toteuttamatta. Ehkä sitten joskus.
      t. Purulaari

      Poista
    3. Minullakin meni suunnittelun ja toteutuken välillä ainakin vuosi. :)

      Poista
  2. Kävin jo kännyllä moikkaamassa, mutta viesti jäi naputtamatta.
    Kiva kun jatkat bloggaamista.
    Hienot lusikkataulut.

    VastaaPoista
  3. Kiva tavata täällä=))
    Ihania lusikkatöitä...

    VastaaPoista
  4. Uusi polku johti tänne.Onnea uudelle blogille.Onpa iloinen asia,että et sittenkään heittänyt"kirvestä kaivoon.-On ihan pakko nyt kertoa,että minä olen tuollaisessa lukupiirissä ollut jo lähes 50 vuotta.Meillä on nimittäin vakiintunut sellainen tapa,että valitsemme aina sopivan ääneen luettavan kirjan,jota mieheni iltaisin lukee ja minä siinä omassa nojatuolissani kudon sukkaa ja kuuntelen ja kommentoin.

    VastaaPoista

Kiitos kommentoinnista! Iloa päivääsi!